>>>>>WickedGuys<<<<<

Forum poświęcone klanowi WickedGuys

Ogłoszenie

Witam wszystkich klanowiczów,gości,użytkowników,

#1 2008-04-11 11:33:13

k@czor

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-08
Posty: 26
Punktów :   

Ważne

Ważne!!!
Kilka ważnych punktów dotyczących przebiegu standardowego spotkania. Nie stosowanie się do nich owocuje punktami karnymi na konto użytkownika/drużyny, a nawet decydować może o wyniku spotkania.

1. Od pojawieniu się odpowiedniego tematu, do terminu rozegrania meczu, gracze mają obowiązek ustalenia daty i godziny rozgrywki NA FORUM w odpowiednim temacie. Żadnego z adminów nie interesują rozmowy na komunikatorach internetowych lub innych formach kontaktu poza FORUM. Po wpisaniu terminu przez reprezentanta jednej drużyny, druga MA OBOWIĄZEK potwierdzić go na forum.
2. Wynik meczu, w odpowiednim temacie wpisuje drużyna wygrana. Wpis ma byc w postaci:

Drużyna wygrana XX:XX Drużyna przegrana
Rcon:
[link do screenshot'a rcon status]
Mapa 1, runda1:
[link do screenshot'a z wynikiem]
Mapa 1, runda2:
[link do screenshot'a z wynikiem]
Mapa 2, runda1:
[link do screenshot'a z wynikiem]
Mapa 2, runda2:
[link do screenshot'a z wynikiem]

Oczywiście screenshot rcon status w przypadku gdy wygrana drużyna jest gospodarzem.
Potwierdzenie przegranej drużyny:

Potwierdzamy/Niepotwierdzamy wynik meczu.
Rcon:
[link do screenshot'a rcon status]

Tutaj również Rcon status tylko w przypadku gdy drużyna przegrana była gospodarzem spotkania.

3. Wszystkie screenshot'y powinny być zamieszczane na serwisie: http://imgshare.us/
Prosimy o nieużywanie innych, podobnych.
4. Wszystkie dema powinny być zamieszczane na serwisie: http://www.speedyshare.com/
Prosimy o nieużywanie innych, podobnych.
Zapoznajcie sie z tym i z jeszcze jedna ciekawostką

4. System rozgrywek

4.1 Liga rozgrywana jest na zasadzie „Każdy z Każdym”.
4.2 Drużyny rozgrywają mecze w terminach wyznaczonych przez administratora, terminarz spotkań jest ogólnie dostępny na stronie ligi. Czas na rozegranie konkretnego meczu jednej kolejki wynosi maksymalnie 5 dni.(W szczególnych przypadkach po zawiadomieniu Admina termin może wykroczyć poza ustalone ramy czasowe).

Jeśli terminarz Ligi rozpisany jest w taki sposób, że drużyna wie z góry z kim będzie rozgrywać kolejne mecze, dopuszczalne jest rozgrywanie swoich meczy z częstotliwością większą niż co 4 dni. W taki przypadku terminy meczy należy ustalać z przeciwnikami indywidualnie. Należy też poinformować o tym Administratorów Ligi, a oni zatwierdzą wcześniejsze rozegranie meczu poprzez dodanie stosownego wpisu z informacją na Ligowym Forum.
4.3 Mecze nie mogą się rozpocząć później niż o 23:00
4.4 Clan Leaderzy , i tylko oni, lub ewentualnie wyznaczony przez nich człowiek z klanu, mają obowiązek ustalenia z przeciwnikiem dokładnego terminu meczu na forum ligowym w temacie meczu. ZAKAZUJE SIĘ WYPOWIADAĆ W TEMATACH MECZY JAKIMKOLWIEK OSOBOM NIEZAINTERESOWANYM (nie będacych Administratorem Ligi lub członkiem któregoś z klanów rozgrywających dane spotkanie). Nie przestrzeganie tego zakazu karane będzie ostrzeżeniem i jednym Punktem Karnym dla użytkownika forum.
4.5 Jeżeli mecz nie odbędzie się w terminie drużyna zostaje ukarana zgodnie z pkt 9.4 niniejszego regulaminu. W przypadku gdy wina nie leży po jednej ze stron konfliktu (o czym decyduje Administrator Ligi) karę ponoszą obydwie drużyny.
4.6 Mecze rozgrywane są systemem MR12 to jest po 12 rund (dalej zwane ćwiartką) w każdej ze stron na mapie przeciwnika i swojej.
4.7 Przed rozpoczęciem każdej ćwiartki każda z drużyn musi wyrazić gotowość do gry, rozpoczęcie gry (ćwiartki) następuje po 3 restartach.
4.8 O wyniku meczu decydują tzw „małe punkty”. Czyli suma wygranych/przegranych rund z obu map. Mecz uważa się za zakończony, kiedy jedna z drużyn wygra tyle rund, że drużyna przeciwna nie jest w stanie odrobić tej straty w obrębie wszystkich 48 rund na obu mapach. Zaleca się rozgrywanie spotkania dotąd, aż suma wszystkich rozegranych rund wyniesie 48. W przypadku rezygnacji jednej z drużyn przed osiągnięciem limitu 48 rund, reszta nierozegranych rund przyznawana jest przeciwnikowi (wskazany dowód w postaci screenshota).
4.9 Mecze rozgrywane są 5on5 to jest po 5 zawodników w każdej z drużyn, jednak dozwolone jest garnie 5on4 i 4on4.
4.10 Podczas trwania meczu drużyna może dokonać jednej zmiany w składzie. Po takim ruchu obowiazuje wykonanie dodatkowego screenshota rcon status przez gospodarza serwera.
4.11 Gdy podczas spotkania jeden z zawodników opuści serwer z jakichkolwiek przyczyn drużyna może kontynuować rozgrywkę, wyjątkiem jest sytuacja gdy drużyna liczy 4 zawodników (w tym przypadku drużyna kończy rundę i musi skorzystać z pauzy, jeśli takową wykorzystała ogłaszane jest w/o). Gracz który opuścił serwer może dołączyć do gry lecz nie później niż 10 minut od opuszczenia serwera. W miejscu tym może zostać zastosowana zmiana lecz z zachowaniem limitu czasu.


4.12 Match-media.

Administrator serwera zobowiązany jest do zrobienia screenshota rcon status. W przypadku zmiany zawodnika w czasie trwania meczu należy zrobić dodatkowy screenshot rcon status z widniejącym na nim nowym graczem. Dodatkowo gospodarz powinien dostarczyć screeny pokazujące wynik z każdej ćwiartki. Screeny ćwiartek powinny posiadać obydwa teamy na wypadek ewentualnego konfliktu po meczu. Obowiązuje zasada - nie masz screena - nie masz racji.

W przypadku braku screena statusu Administrator przyznaje w/o na korzyść drużyny gości.

Za brak screenów z ćwiartek Admin może ukarać klan Punktami Karnymi na zasadzie brak jednego screena - jeden punkt karny.

Każdy gracz ma obowiązek nagrać demo (POV) z całego meczu, jednak za obopólną zgodą, wyrażoną w temacie meczu na ligowym forum (konieczny jest stosowny wpis), obowiązek nagrywania dem może być zniesiony. Dopuszcza się również możliwość nagrania dema przez SourceTV (za obopólną zgodą zainteresowanych stron). O dema należy wystąpić na forum nie później niż 1 godzinę od zakończenia meczu. Każda z drużyn ma 48 godzin, licząc od zakończenia spotkania, na zamieszczenie dem.

Dopuszcza się zażądanie najwyżej 2 dem z meczu od maksymalnie 3 zawodników drużyny przeciwnej (czyli w sumie maksymalnie 6 dem). Za demo uważa się 1 połowę jednej mapy (tzw ćwiartkę). W przypadku braku chocby jednego wymaganego dema Administrator ogłasza w/o na korzyść drużyny przeciwnej. Gdy demo jest niepełne, nieprawidłowe, dostarczone po czasie 48 godzin licząc od zakończenia spotkania - traktuje się je tak jak niedostarczenie dema (w/o dla przeciwnika).

4.13 Po zakończonym meczu Clan Leaderzy obu drużyn (lub wyznaczony przez nich człowiek z każdego z klanów) zobowiązani są do potwierdzenia wyniku na forum PSL poprzez wpis w następujący sposób [ uwzględniając która z drużyn była gospodarzem spotkania ]:

„Nazwa klanu 00:00 Nazwa klanu”

Pozostałe media zamieszczamy w następujący sposób:

Rcon status
[link]
Mapa 1/1
[link]
Mapa 1/2
[link]
Mapa 2/1
[link]
Mapa 2/2
[link]

To samo tyczy się załączanych dem (jeśli są wymagane).

Zaleca się wpisywanie wyniku w temacie meczu zaraz po zakończeniu spotkania. Maksymalny czas na wpisanie wyniku to 24 godziny od zakończenia meczu. Potwierdzenie wyniku musi nastąpić na nie więcej niż 12 godzin po wpisaniu go przez pierwszą z drużyn. Niestosowanie się do powyższych zaleceń będzie karane Punktami Karnymi dla całej drużyny.


4.14 Wstrzymania gry (Pauza). Zezwala się na dwie 5 minutowe pauzy podczas meczu, ich czas może być łączony. Pauzowanie gry dozwolone jest tylko podczas Freeztime'u.
4.15 Dopuszcza się 15 min spóźnienia od ustalonej godziny rozpoczęcia meczu. W przypadku gdy czas oczekiwania na przeciwnika jest dłuższy - ogłaszane jest w/o.


HANIBAL PRZECZYTAJ-odrazu mówie ze ja screenów nie robie tylko demka eheheh wiecie czemu xD

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wikingowie.pun.pl www.eti.pun.pl www.fenestrainterra.pun.pl www.kobietki.pun.pl www.rysownik.pun.pl